26.05.11

Eftersom jag egentligen inte orkar skriva så mycket kör jag en uppdatering i punktform:
  • Jag blev äntligen klar med uppsatsen redan igår, så nu har jag städat, diskat, tvättat och äntligen fått chilla lite.
  • Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg. Det upptäckte jag nyss då jag letat igenom min kamera och hittat massa bilder som var ämnade att hamna här.
  • Jag är hungrig men allt för lat för att laga mat. Tror det blir att värma soppa idag igen...
  • Jag vill inte riktigt inse att terminen snart är slut, för jag orkar inte riktigt bryta mitt vardagsmönster och försöka göra något vettigt av min sommar. Men jag ska jobba, och cykla två mil om dagen, så det ska väl bli lite roligt egentligen. Men ändå.
  • Jag är i stort behov av en byrå, för min garderob är nästintill sprängfylld. Eller så kanske jag bör omstrukturera lite och typ vika mina kläder så de får bättre plats...
  • Idag är jag dessutom lite sentimental. Över det mesta egentligen. Men det är skönt att vara det ibland.
Resten av dagen ska jag fira min "ledighet" och börja läsa på senaste Sookie-boken. Awsome!

Bara för att hon är så jäkla söt. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback