07.11.11


Alltså stressen. Denna jävla stress.

Helgen har varit bra, har bl.a fått besök av Herr Simon Nybacka. Veckan innan helt okej den också. En massa med studentföreningen Etnograferna, lite styrelsemöten, föreläsningar och så. Här även hunnit att modifiera en balklänning. Sen har jag sprungit runt på en jävla massa arkiv inför det PM som ska in imorgon bitti. Och nu...stressen. Eftersom tid inte funnits att göra återbesök på valfritt arkiv förrän idag (och öppettiderna inte är övergenerösa) kan jag inte påstå att denna uppgift kommer bli särskilt välskriven. Så. Jävla. Ångest.

Med en genomsnittssömn på 5-6 timmar senaste veckan är jag nu i stort behov av en powernap för att sedan försöka bita tag i uppgiften. Problemet är att jag druckit alldeles för mycket kaffe för att överleva den här dagen. Så det "smarta" vore väl att försöka, övertrött och hög på koffein, börja med uppgiften nu. Uppgiften som ingen verkar fatta vad den går ut på. Uppgiften jag har alldeles för lite material till för att kunna genomföra. Alla arkiv har stängt. Nämnde jag att den ska in imorgon bitti? Resultatet lär alltså bli två A4-sidor ordbajsning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback