07.10.11

Idag har jag varit hos frisören. Tyckte håret började bli lite väl långt. Sen har jag skrivit två små fina brev till två små fina fröknar. Som båda två desvärre bor lite för långt bort från mig. Och idag har jag inte pluggat. Men jag borde. Men det finns så mycket annat som är så mycket roligare. Typ att gå på klassfest fast man egentligen inte har lust. Nollningsgaquen är ikväll och jag har faktiskt köpt en eftersläppsbiljett. Och imorgon kommer pappsen förbi och hälsar på. Sen imorgon kväll ska jag faktiskt på sittning också. Gasque två dagar i rad! Men på söndag..då jävlar ska jag plugga! (Eller käka pizza, dricka juice och tycka synd om mig själv)

Jag kände mig tyvärr inte så ego imorse, så det blir bara en "efter" bild, och ingen före.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback