03.04.12 Ångest och lite gamla bilder

Jag hade ju såklart blandat ihop datumen som vanligt. Åker till stockholm imorgon och till Finland på torsdag. Fick dock lite smått panik nu när jag såg att V-dala släpper sina vårbalsbiljetter den 11:e. Måste ringa till Norrlands och se när de släpper sina. Skulle ju vara bra jävla typiskt om biljetterna släpps medan jag är borta. När jag bland annat ska hämta hem högtidsdräkten från Närpes och allt. Taggat för det här jävla eventet sen förra året, och nu när jag har frikort och faktiskt en ärlig chans att få en biljett så vore det ju kul om jag kunde vara på plats och köpa också... I värsta fall kanske jag kan tvninga iväg herr Kavaljer med mitt frikort och handla åt oss. Får höra om det går att göra så också.

Allt är iaf packat nu. Ska bara dammsuga så får det vara färdigt sen..

Och så lite bilder på fint folk bara för att en blogg utan bilder är fett tråkigt... Sen att bilderna är nån månad gamla är en annan femma. Man kan ju inte få allt.


Moa, Tilda och Emma innan den urspårade korridorsutgången


En full och glad Rebecca


Herr Nacka, Fröken Thea och Herr Mikael i en diskussion, så vitt jag minns, som
handlade om artisers vädjan till Markoolio. (Klicka här så fattar ni vad jag menar)



Martin och Henning har myspys och pratar om ankpenisar.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback