13.08.12

Pluggade lite med Cams på EP idag. Känns som om tentan kan gå vägen. Fast det är klart, jag ska ju inte ropa hej förrän jag är över ån.

Ikväll har jag hängt med Eric "hemma" i Flogsta. Massa nytt folk som flyttat in i korridoren, men jag träffade inte på någon. Lite stalkervarning att jag faktiskt är intresserad också, men ändå! Kändes lite sorgligt att cykla hem till Studentvägen sen, men det blit nog bra det här också. I helgen kommer Emms hit så då hoppas jag på lite utgång. Var ett jävla bra tag sen sist!

Emma bad mig fota lite i nya korridoren/rummet och lägga upp på bloggen. Men eftersom jag varken orkar ladda kamerabatteriet eller leta fram kamerasladden lägger jag upp en gammal bild på mormors krusbär istället.

EDIT: Som min far noga påpekade är det ju såklart inte krusbär, utan vinbär. Jag ber om ursäkt för att jag försökte lura er...






Kommentarer
Sumpan-gubbe

Röda vinbär....;-)

2012-08-14 - 07:23:58
Emjma

2012-08-15 - 14:09:14
Emma

Haha wtf, råkade skicka iväg innan jag ens skrivit meddelandet, sors! Nu är det bara några timmar kvar innan vi ses snutte! :D

2012-08-15 - 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback