20.08.12

I fredags blev det lite utgång. Både jag och Emms förevigade kvällen med foton som jag tänkte lägga upp sen. Kvällen bestod i alla fall av Tom Collins, Snärkan, efterfest och bastu. Skojskoj!

I lördags var jag dock brutalt jävla bakis. Emma kom förbi senare så kikade vi på film och åt morötter + dip. Och lite Ben&Jerry's. Sjukt värt.

Och så har jag pysslat lite på Emmas nya blogg. Kvinnan ska ju till Amerikat ett år och behövde någonstans att dkumentera och uppdatera för oss här hemma. Eftersom jag är lat utgick jag ifrån mina egna bloggkoder och bytte bara färger och bilder. Klicka på bilden så hittar ni bloggen.



Idag har jag ägnat mig åt True Blood, möte med HUS och brödbak. I veckan ska jag luncha med mamsen, gå på möte med Norrlands Varjehanda och så på lördag äntligen få åka till Finland. Skoj skoj.





Kommentarer
Emma

Kom igen, uppdatera då! :) Saknar dig!

2012-08-27 - 02:52:48 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se
Emma

Uppdatera dåå!

2012-09-03 - 01:15:04 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback