11.02.12

Fått hemtenta i veckan. Känns rätt pissigt, den är helt galet maffig. Utöver det har jag rännt fram och tillbaka till Stockholm. Två gånger på en vecka! Och så har jag haft fullt sjå med Etnohgraferna och PR-gruppen också. Två mya plancher och en reklamlapp har jag hunnit med. Baorkarinte.

Thea och jag har passat på att sola lite solarium också. Helt underbart. Men hjälpte inte min abstinens för sommaren, direkt. Har i veckan fikat och sedan lunchat med min utbytesstudent, köpt nya skor, fått mitt cykellås pajat, köpt ett 4:e cykellås sen oktober och varit på pubrunda med fotoföreningen. Idag har jag och Mikael varit på brunch på Snärkan med hans utbytesstydent. Och en tur till IKEA har vi gjort också. Så nu har korridoren äntligen fått en ny porrlampa!

Så fort den här helvetestentan är inlämnad ska jag börja göra min application för Irland också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback