12.07.12

Jag är ju då som sagt inte sådär superduktig på det här med uppdatering. Sen sist så har det hunnit vara midsommar, vilket firades i Stockholm. Veckan efter for jag till Dalarna. Hade tänkt stanna ett par dagar, men det blev typ en vecka. Tanken var sen att jag skulle åka till fin-Finland, men Emma var tillbaka i Uppsala så det blev till att ha lite kvalitetstid. Fröken ska ju iväg till Amerikat i ett helt år! Vi hann med middag på GH tillsammans med Zäta, utgång på Snärkan med Zäta + Eric och så en riktigt sån där tjejkväll också.

I tisdags blev det Snerikes igen med Eric och lite random Flogstafolk. Igår fick jag besök av "LilleN", dvs "HuvaN"s före detta andra hälft. Det var faktiskt riktigt trevligt att catcha up lite. Lite rödvin, TP, Amerikalåda och prommenad. Hon åkte hem idag, så vi hann med lite turistande här i Uppis också.

Imorgon ser det ut att bli grillkväll och på lördag blir det sommargasque!

Ja, just det! Thea och jag har båda blivit invalda i Norrland Varjehandas redaktion! Fotoredaktör kan jag numer titulera mig som!



Mikael gillar att peta på saker. Är det inte sniglar så är det myror.

Ibland tar vi sönder dörrar. Sånt är skoj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback