22.03.12

Camilla, Osman och Tilda (aka. Inre Kretsen) var här igår på middag. Emma var med på ett hörn också. Känns lite sjukt ändå att alla flyttat ut härifrån men ändå är så hemmastadda, liksom.

Osman kommer in genom dörren.
Jag: - Välkommen hem!
Osman: - Jag bor inte här längre. Jag är en stadsbo nu.
Sen går han raka vägen fram till TV:n, sätter på den och slår sig ner i soffan. Tror fan inte att den där TVn varit igång sen han flyttade ut för två månader sen.

Middagen bestod av någon konstig kombination av svampsoppa, baguette, sallad, kycklingklubbor, pannkakor och slutligen blåbärspaj med glass. Blev sjukt mätt i alla fall.

I ungefär exakt detta ögonblick har jag just slängt til med ett "Jag tänker inte steka några JÄVLA pannkakor!"

Imorgon kommer Johanna hit. Vi har fan inte setts sen hennes studentmottagning i Juni. Helt sjukt. Men det ska bli nice. Först lite amerikanskt födelesedagsfest hos min newbie och på lördag är det Room Crawl i korridoren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback