Det går bra nu.

Hej C-uppsats! Jag tänkte att du kanske kunde ta och skriva dig själv. För jag gillar inte dig och vill inte ha någonting att göra med dig. Så snälla, gör oss båda en tjänst och sköt jobbet själv!

Tack!



Min blogg handlar typ om min studieångest. Jag ber om ursäkt för det. Men mitt liv handlar om studieångest. Jag har en elak jävel till C-uppsats som jag inte finner något engagemang för överhuvudtaget. Preliminära slutmanusinlämningen idag bestod för min del snarare av ett kladdigt utkast. En vecka kvar nu. Supertaggad. Verkligen.

För att fira eller sörja hur det blir så har jag nu beställt hem senaste boken i Sookie Stackhouse-serien som släpptes för några veckor sen. (Hade helt glömt bort!) Och så kan man ju tagga för ny säsong av True Blood snart också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback