Forsfestival och valborgshelg

Orkar fan inte sammanfatta Valborg i text. Även om jag ville så komer jag ändå inte ihåg så mycket. Forsfestivalsveckan startade i tisdags, sen dess har det byggts, målats och fraktats flotte varvat med öldrickande och segway-åkande. Och i Fredags började valborg med "Ovalborg", efterföljande med Skvalborg, Kvalborg och slutligen Valborg i måndags. Lång jävla men helt underbar vecka!


Bygga flotte dag 1


Det var mest grabbarna som bygdde. Jag och Camilla drack mest öl.


Sydde ballerinakläder gjorde vi också.


Eller, det var mest jag, Ania och Kajsa som sydde. Grabbarna latjade mest.


Fett pepp på Ovalborg


Hade finbesök av Trella. Efter Ovalborgsförande blev det urgång till Spermalands.


Måla flotte gjorde vi också.


På Skvalborg stod Flogsta i lågor.


Kvalborgshäng i Ekoparken


Ett gäng supercoola Ludvikapojkar hängde också där


Flogsta takfesten på Kvalborg flyttade ner till marken med Bonfire efter polisbesök. Helt sjukt galet bra kväll!


Vem behöver nation och dansgolv när man har Flogsta-DJ?


Herr Polis och Brandkår kom på besök hela 3 gånger. Släckte lite bränder och sådär.

Bilder från forsränningen kommer upp om jag får tag på några. Lite svårt att fota själv när man badade i Fyrisån


Sjukt snygga ballerinor på ballerinakaka! Jajamen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback