29.11.12

Ser fram emot nästa vecka. Redan sen i våras hade jag i tanken börjat planera inför Etnografernas arbetsmarknadskväll, sen så har det brainstormats i styrelsen under hela hösten. Datum sattes till förrförra veckan men visade sig krocka med ett annat stort föreläsningsjippo. Vi sköt då på det tills nu på onsdag vilket dessvärre förde med sig att de fem ursprungliga gästerna reducerades till två. Men nu ser det ut att lösa sig, vi har en backupgäst och ännu en på gång. Tror det kommer bli super! I vilket fall har vi massor med intressenter som inte kunde medverka denna gång men som gärna ställer upp till ett nytt tillfälle. Jag har alltså redan planerat in att vi bör ha ännu en arbetsmarknadskväll i vår (återigen planer jag har i tanken.. nästa steg är att som vanligt presentera mina tankar till resten av styrelsen).

Jag vet att jag har avsagt mig mycket av mitt ansvar på årsmötet, men det liksom kryper i fingrarna på mig när saker väl kommer i rullning (eller när det står totalt still också för den delen). Ibland får jag ju också idéer som jag liksom inte kan släppa. Typ genomförandet av arbetsmarknadsdagen. Tror lätt att det kommer bli terminens mest lyckade tillställning för Etnograferna. Fast det är å andra sidan inte så svårslaget, årets reccar har varit pinsamt obrydda över vad vi gör så det har nästan ekat tomt vissa evenemang. Det är ju tur att vi har några gamla kursare och styrelsemedlemmar som dyker upp och fyller lite platser i alla fall!

Men som sagt, tror det kommer bli superbra. Till nästa gång får vi däremot se till att inte börja flytta datum och ha oss, det ställer ju till det en del.





Kommentarer
Emma

Jag och Sofie blir så stolta över er i Etnograferna, att ni orkar engagera er även fast det ni inte får någon respons från reccarna. Undrar liksom vad de ens gör på programmet om de inte ens är intresserade?

2012-12-01 - 05:23:40 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback