21.10.12 Broken ribs

Jag har brutit, alternativt spräckt, ett revben. Det gör helt jävla stört ont. Kan inte sova, kan inte sträcka mig efter saker (och för mig som är så kort är det väldigt olägligt) och inte heller böja mig. Eller kan kan jag väl, men det gör ont.

Förra fredagen hade vi korridorsfest. Det spårade rätt rejält. Men kul! På lördagen hade jag en något lugnare bastufest med fotoföreningen. Och så efter det fick jag lite psykbryt och bokade en tågbiljett. Så jag satte mig på tåget till Ludvika i tisdags. Chillade där i tre dagar innan jag var tillbaka hit i fredags. Hann väl typ hem och vända så drog jag med Hanna på Härkensexan på Norrland. Kul kväll, men sjukt random. Som det brukar vara. Och sådär lagom spårat. Som det brukar vara. Igår hade Johanna, Patrik och Karin inflyttningsfest. Gästerna bestod av lite hitresta Stockholmare från förr, veterinärer, jurister och tekniska fysiker. Inte riktigt såna jag brukar hänga med. Framförallt inte med tanke på att nästan samtliga var reccar. Lite ovanligt för min del, faktiskt. Men det var faktiskt riktigt trevligt. Dock var jag trött och sliten sedan fredagen så jag var inte speciellt pepp. Men ändå!

Idag sitter jag och lider över mitt spräckta revben som jag fått dras med i en vecka nu. Bara 6 veckor to go! Och så PM skrivande på den. Min tillvaro är - som vanligt - fantastisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback