09.09.12 Finland

För Emmas skull tar jag och uppdaterar.
Under senaste veckorna har jag haft rätt mycket att göra. Jag och Mikael for till Finland en vecka där vi hann med lite omkringstosande i Åbo, shopping i Tammerfors, födelsedagsfirande på Eskilsö, åka hästvagn på Valsberg, hundvakt åt Abbe och så kräftskiva förstås. Dessutom fick vi mormor att börja med en mössfarbik där Mikael fick sig en efterlängtad marinblå sak och jag passade på att få mig ett par stycken. Även Malin fick en.

Mer än så orkar jag inte skriva, så det får bli en massa bilder istället. Kan väl slänga in ett inlägg imorgon om den senaste superhektiska veckan. Har verkligen inte varit hemma mer än ett par timmar om dagen. Och nu hinner jag inte riktigt uppdatera egentligen heller, för jag måste komma ikapp allt plugg jag missat i veckan.

Tror Mikael hade roligare än hunden


Bus!


Så här koncentrerad är jag i min supersnygga pyjamas när jag öppnar födelsedagspaket.


Hurra! för mormors smörgåstårta


Ledsen tjej skär upp födelsedagstårta nummer 2


Karla-karlar


Sen spexade Malin till det


Vi hade äran att få vara hundvakt hela två gånger!


Jag står på en åker och försöker se mysig ut.


Micke och Abbe posar bland växhus


Janna och jag tog en tur till ån


Närpes å och åker


Koka och servera kräftor!


Vid det här laget var alla dödshungriga. Därav de mindre glada minerna.


Sen blev iaf Mikael lite mer pepp!


Jag och Crista ser däremot lite mindre roade ut


:)

Följande bilder har jag snott från Cristas blogg:








Mikael gjorde en smarrig liten drink


Mot småtimmarna kom Thomas kom förbi på en liten visit också



Kommentarer
Emma

Heja heja!
Mer sånt! Bilder i massor, sånt gillas!
Du måste uppdatera lite oftare nu när det lugnat ner sig :)

2012-09-09 - 21:29:28 LÄNK: http://aventyriminnesota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback