17.01.13 Tentaångest

Under 7 dagar har jag skrivit ett PM och två hemtentor. Och de två sistnämnda har jag nu lämnar in ett helt dygn innan deadline. Kan inte påstå att det varit superkul direkt, men å andra sidan har det varit liiite roligare att skriva på den ena när jag lessnat för stunden på den andra.

Hursom, är klar nu och kan spendera morgondagen med att testa mitt nya objektiv. Detta istället för tentaångest. Låter rätt trevligt, om du frågar mig. Dock ska jag befinna mig i universitetshuset på förmiddagen för att representera HUS på reccemässan. Och en liten del av dagen kommer nog gå åt till att städa. Väntar nämligen finbesök på lördag. Herr Nybacka kommer på visit och planerad utgång på V-dala. Det ska faktiskt bli jäkla skönt att få tentafesta lite! Efter det följer två veckor av chillpill innan jag börjar på praktiken 4/2.

Nu: sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback