Där ute i mörkret finns det som får mig att må bra.

"Amberg ringde och frågade om jag hade lust å hänga med på nå hoola balloo. Visserligen är jag inte så sugen på att huba buba men vafan, dra på nån hafla med Amberg är aldrig kefft. Frågan var bara vad jag skulle booza. Jag hade nå lonkero och några nödraketer hemma men det fick bli bängvann istället. Man kan ju alltid ta och moja ihop nån kylarvätska. Jag och Berg drog hem till Amberg för att ta nån gul samt en hurvel eller två. Amberg hade bara ondsaft och bängläsk och Berg jiddrade om nån Herr Bengtsson. Jag passade på och moja medan jag endå var där. berg blev på pickalurven innan vi ens hann dra till själva ferren och själv kände jag mig som värsta raknacken.

Precis när vi kom in i hallen ringde Strängborn och undrade om jag hade lust å hänga med på nån jupp. Jag sa att jag inte hade lust med något trädparty ikväll eftersom de flesta bara sitter och smashar samt blandar fludder. Otippat nog var Korpinen också där, hon verkade helt snoppad, men inte konstigt då hon redan fått i sig en halv sjuttibumling. Hon kommer så ha ågren.

Amberg hade tydligen dumpat sin ondsaft och var helt sviskon. Hur det gick till vet jag inte. Berg var vid det här laget helt jävla klapp kadish. Satt och snackade med Linde och eftersom vi var de enda som verkade någorlunda raka i ryggen så bestämde vi oss för att gå in i dimman, fort skulle det gå också. Det dröjde inte länge förrän jag vart helt Chewbacca. Och efter ett tag var Linde också helt wastad. Ollsson snackade med nån Rymdsemla och jag tror allt han drog med henne på gnidpartaj lite senare.

Jag och Pederson satt ute och svalde fotbollssaft som tidsfördriv. Pedersson var rätt så guzzig. Det var nog jag med när jag tänker efter. Nån timme senare kände jag för att dra hem och slagga vilket jag också gjorde.

När jag vaknade kände jag mig måttligt bonkad och for snart in till stan för att träffa Amberg och Berg samt Vinge för lite lucköppning. Berg var totalt framnykter och det enda Vinge kunde klaga på var hans festisvärk. Amberg däremot påstod att han inte var det minsta krappis alls. Tydligen hade Ollsson inte fått till det."

Kroll och jag hittade ett tonårslexikon och lekte lite.




Kommentarer
Frida

framnykter xD

2008-04-16 - 22:01:10 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se
HuvaN

Japp! (Och btw, vem faaan vill bli kallad för rymdsemla???!)

2008-04-16 - 22:57:24 LÄNK: http://huvan.blogg.se
HuvaN

Japp! (Och btw, vem faaan vill bli kallad för rymdsemla???!)

2008-04-16 - 22:57:31 LÄNK: http://huvan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback