Jag har lurat mig själv för många gånger nu

My fick typ för sig att jag skulle sluta röka just precis idag. jag ba nej. Ofta det lyckas också! Jag röker som en satans skorssten och så tycker hon att en enda cirrevirre räcker för den här dagen? Det är ju inte klokt!

Tänkte att jag skulle minska på min konsumtion idag i alla fall och tog inte med mitt paket till skolan idag heller. Följde hur som helst med Amandra och köpte ett paket så där fick man ju i alla fall en. Det var alltså vid lunch. Halv fem idag när idrotten var slut bad jag My om en då hon är skyldig mig (många!). Men hon vägrade. Bara sådär utan anledning och jag typ jaha? Hon påstod att det var för mitt eget bästa och att hon hjälpte mig att avvänja mig. alltså va?! sluta lek någon jävla avväjningsklinikkärringsomharfetastepainintheass! Ge mig bara mitt tobak!

Nu mår jag i alla fall dåligt. Jag har svårt att fokusera på vad jag gör. Jag måste plugga men det går bara inte. Jag klarar ingenting. Tror du jag kan leva på en enda cirrevirre på en dag eller?! Jag lever ju nästan på ett halv paket i vanliga fall! Om jag dör idag så är det ditt fel, bara så att du vet!!!!!

Ja, jag ska fösöka sluta, men det går inte. Jag kommer ju endå inte lyckas. För vem är jag utan den där cigaretten i handen? (Det vet du inte förrän du har slutat. Fimpa röken - behåll glöden!). Nä, men seriöst nu.

Dessutom, nu när situationen är ganska så hanterbar då jag är hemma och kan ta en om jag vill så går ju inte det heller. Ska jag gå på prommnead själv eller vadå? Vart är Johanna när man behöver henne som mest!? Åk inte till jävla alperna medan jag är på avväjning! HJÄLP MIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback