Will you carry me there one more time?

Jag vet fortfarande inte vad eller hur jag mår. Det går inte att sätta finger på det helt enkelt. Men att jag känner, det vet jag. Vad jag känner, det är det som är frågan. Att jag lyssnar på Dashboard Confessional dagarna i ända tyder väl inte på så mycket annat än att jag är halvdeppig. Det är skönt, dock. Känns som en kalldusch rakt i ansiktet. Jag plågar mig själv för att känna smärta, en smärta jag inte ens vet varför jag har. Att himlen är grå och jag är framnykter gör ju inget särskilt lättare. Jag vill förstå, men det går inte.´


My hopes are so high that your kiss might kill me.
So won't you kill me?
So I die happy.
My heart is yours to fill or burst,
to break or bury, or wear as jewelry.
Whichever you prefer.



Kommentarer
hanne

yes I have! :)

2008-04-19 - 13:35:34 LÄNK: http://hannelangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback