I can't get no satisfaction

SÅ JÄVLA B.
Jag blir bara arg och äcklad och trött å ledsen och skulle just nu mest av allt vilja att någon sköt mig i foten.
Så fucking in i helvetes jävla b. BbbbbBBBBbBB BE BE. BEEEE!



Blogginlägget jag skrev (innan det FÖRSVANN) handlade för övrigt om min visit med Hanne på hotellet innan hon for till USA. Samt om mina tankar ombord på nattflygbuss samt om tyskars föromar. Så nu vet ni.

I just poured my heart out
there's bits of it on the floor
And I take what's left of it and rinse it under cold water
And call him up for more

And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too



Kommentarer
Meg

snygg blogg du har! :d

2008-08-17 - 11:59:20 LÄNK: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback