I was born too late to a world that doesn't care

Förlåt för att jag är så dålig på det här med att blogga.

Kom hem i tisdags, myste med Johanna och vi fikade i Gamla stan med Frida. I onsdags var jag och Johanna "gratis" på Gröna Lund. Det var helt underbart. I tordags sov jag för länge och for sen hem till pappa.  Var på prommenad med Johanna vid midnatt. Igår var vi barnvakt och på kvällen kom Frida till Johanna. Vi gjorde inget speciellt, kollade på Fucking Åmål å så men hade ganska kul endå. Jag trodde jag skulle dö, det var mindre kul.



Kommentarer
Frida

Haha. Nä vi gjorde ju verkligen inget speciellt! Bara såna där vanliga random grejer. (Y)

2008-08-25 - 22:03:46 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback