Let's Dance to Joy Division

Alltså förlåt! Jag måste börja bli lite mer seriös i den här bloggen igen. Jag har i alla fall varit sjuk idag. Vaknade i morse helt febrig och okababel att ta mig upp ur sängen, och blev kvar alltså. Vaknade igen vid elva och har sedan dess suttit vid datorn, ätit, knaprat ipren, ringt till Irenes mamma, skrivit om ett verk av Erland Cullberg,  Ätit, luktat illa, mått illa, mått lite bättre, luktat ännu mer illa, tittat på tv, druckit O'boy, surfat snela hestar, gjort en julkalender, spelat Pettson och Findus julkalender, druckit O'boy, letat efter en jacka, fått besök av Mathilda, tittat på foton med Mathilda, Fölt Mathilda en liten bit, gått hem, suttit vid datorn, lyssnat på killers, luktat jeteeklit och dragit slutsatsen att nu får jag fan ta å hoppa i duschen.

Fna vad jag kände att det här inlägget gjorde susen för min bloggkarriär! ;_;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback