No peace love or fucking understanding

Tänk dig att stå å headbanga i en timme till öronbedövande musik, efter det sticka in huvudet bakom en gigantisk gongon och slutligen åka i en rymdbas centrifugeringsmaskin. Sätt lite hjärtklappningar i toppen på det plus 20 sidor formal english om FN, resolutioner, konfliktlösningar, folkmord och dittan och dattan.

Försök att sätta dg in i hur det skulle kännas i framförallt huvudet om så var fallet och du kan möjligen börja ana hur jag känner just nu.

Fan vad jag ska ska gå å sova nu. Ska bara knapra i mig en ipren. Och sen ska jag somna till Grateful Dead i stereon och rökelser som förgiftar luften i rummet. Kanske, kanske jag börjar känna mig som en människa igen. Men det har jag nog inte tid med. Fyfaaan vad jag aldrig i mitt liv ska börja på universitetet.




Kommentarer
Myspy

men hohoo. snart ere finland.

2008-12-15 - 22:45:30 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/
Huv

För dig ja. Jag har hela 12 dagar kvar. Men alltså...vad har det med min huvudvärk att göra? ;)

2008-12-16 - 12:49:23 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback