Nu lyser ängarna av sommarens alla blommor

Det här blir en snabb bloggning. Fasters 50-års kalas(?) börjar om en kvart så jag måste väl kila. Gårdagen var ganska bra faktiskt men framåt kvällen blev det värre. Det löste sig väl mer eller mindre och resten av kvällen var faktikst riktigt rolig. Frida kan möjligen bli lite avundsjuk. Inte för att det var något spännande, men i alla fall. Precis i slutet av kvällen var det sådär tungt och jobbigt att man inte vet vad man ska säga eller göra. Men du vet att jag bryr mig och att jag finns här för dig! <3

Nu ska det bli partaj med tanter och gubbar och sen blir det troligtvis fagerö, beroende på hur pepp folket är. Tror jag far dit i alla fall, alltid träffar man nån man känner och jag har ju faktiskt Mathilda, Hanne och Cecilia där så. Dags att dra, kaffe och tårta väntar!



Kommentarer
Jesus

Men du vet att jag bryr mig och att jag finns här för dig! <3

nah söt-berecca :)

2008-07-14 - 13:05:09 LÄNK: http://jesusgudsbarn.blogg.se/
Huvan

<3

2008-07-14 - 21:22:15 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback