What if you could wish me away?

Jag har bara varit i Finland i några dagar men allt känns redan helt sjukt. Samtidigt har det faktiskt varit riktigt roligt nästan varje dag.

Först och främst vill jag bara be om ursäkt till en viss person. Egentligen känner jag bara att you shouldn't bother, men eftersom jag vet att du faktiskt gör det så får jag be om ursäkt. Det är inte dirket min tanke att typ komma emellan eller whatever. Och du ska inte behöva tolka det på det sättet du gör. Jag är inte ute efter någonting, absolut inte, och jag hoppas att du kan se det på det sättet också. Jag förstår hur du tänker och jag respekterar dig. Och hur satans löjligt det här inlägget än låter så måste jag publicera det om du nu skulle, av någon anledning, läsa min blogg. Vet inte riktigt hur jag ska ursäkta mig på något annat sätt liksom. Kände dessutom för att skriva av mig.

Ikväll blir det att gå i bastun hos Simon. Tomatkarnevaldagarna var faktiskt riktigt bra fast frågar ni Mathilda så svarar hon nog att det är diskuterbart. Gårkvällen var också helt okej fats morgonen var ganska komisk. Skulle åkt till Vasa och shoppa idag men valde att sova istället. Gick upp vid halv två och halvslöade hela dan. Sitter nu hos Gretel och Jalle i Nämpnäs och är överlycklig över att Hanne har med sin laptop. Lär väl skriva ngn fler gång. Sköt om er tills dess!




Kommentarer
Ingen du känner

Du é så jäkla läcker!

2008-07-09 - 00:00:59
hanne

löjligt att be om ursäkt i bloggen rebecca. face to face skulle jag rekomendera ;)

2008-07-09 - 13:54:21 LÄNK: http://hannelangels.blogg.se/
Huvan

Haha, jag vet, jag ska, jag ska. Men jag ville mest skriva av mig. ;)

2008-07-09 - 15:16:18 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback