I used to rule the world

Jag är inte så bra på att skriva i bloggen längre. Fy på mig! Jag ska försöka bättra mig, jag lovar. Problemet är bara att det (äntligen) är sommarlov och det kommer troligen inte bli mycket tid över till att sitta vid datorn. Hur som helst, ikväll är det trägårdsparty hemma hos Johanne. Kommer säkert bli jättekul, men jag är så sjukt otaggad att risken finns att jag stannar hemma. Dessutom känns halsen som en slempropp och det är inte sådär överdrivet kul det heller.

Helgen som kommer känns som ett meningslöst frågetecken. Inte ett dyft är inplanerat, däremot är nästa vecka helt fullspäckad. Hanne kommer på måndag (för tredje gången den här våren?) och lite Finnepellar är här på tisdag. Så blir det jobb och sen Sex and the City-biopremiären. Veckan efter är det efterlängtade Peace and Love! :D :D

Ska kila ut med hundarna för andra gången idag och så får vi om några timmar se hur kvällen urartar sig. Bilden är btw från skolavslutningen i onsdags. Myselipys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback