Peace and Love

Kom hem igår. Duschade i över en timme. helt underbart, har aldrig känt mig så fräsch som efteråt det. Gick in på datorn och kollade uppdateringar. Kände mig inte så fruktansvärt trött. Svullade i mig middag och skulle kolla på EM-finalen men slocknade och vaknade 16 timmar senare. Soft!

Orkar väl inte skriva allt i detalj, tyvärr så råkade Johanna radera alla bilder vi tagit men tältgrannarna har några på facebook. Underbart var det i alla fall, trots att jag missade en himla massa band pga lathet. Träffade dock både Lasse Lindh och M.A Numminen.  Härliga tältgrannar från Huddinge hade vi också. Grannarna från Osthammar drog dock redan i fredags.

Petter, Markus Krunegård, The Hives, Ma numminen, Timo Räisänen, Mano Chao, Ceacars, Mando Diao, The Pigeon Detectives, The Wombats, lasse Lindh, Thåström, Sex Pistols, Billie the Vision, Kent, Johnossi, Kapten Röd och Håkan Hellström :D

Finland imorgon. Orkar inte hämta grejer hos mamma, men måste. Har rensat ryggsäcken, så det finns alltså inte mycket kvar som vittnar om att jag ens varit på P&L. Skulle vara den unkna lukten från kläderna då. Men de ligger nu i tvättkorgen. Bränt mig har jag också gjort, iofs. Röd som en kräfta är jag på axlarna och ena armen. Snyggaste solbrännan här alltså!

Pallar inte skriva, checka bilder på facebook och bilddagboken!




Tacka Linda för denna underbara film!



Kommentarer
Maria

Hej.. hur är läget idag? :)

2008-06-30 - 14:08:43 LÄNK: http://mariapettersson.blogg.se/
mingla

får du betalt för att blogga? Alla verkar få det nu för tiden tycker jag :)

2008-06-30 - 14:11:31 LÄNK: http://heymingla.blogg.se/
Huvan

Idag mår jag lite bättre. fats jag har inte orkat gå ner och äta frukost än :P

Är hesare och skakigare idag än igår.

Haha, och nej, jag får inte ebtalt för att blogga ;D

2008-06-30 - 14:19:29 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback