Peace & Love citat

Thåström: - Halt!
Publiken: - HÄR FÅR INGEN PASSERA! HÄR KOMMER INGEN FÖRBI! DU KOMMER ALDRIG ÖVER NÅT MERA!  SÅ GÅ ÄR DU SNÄLL OM DITT LIV ÄR KÄRT!
Thåström: *kan inte sluta le och byter låt*

Henning har en tröja med texten "Lammkött".
En snubbe: - Vadå Lamkött? Snarare...typ renkött.
Henning: - Din mamma kan va renskav.
Snubben: *helt uppriktigt* - Min mamma är död, men visst....

M.A Numminen: - Lyssna noga till den här texten nu, människor. Den här låten beskriver allt som har med mitt folk Finnarna att göra. *Börjar spela på en melodi*
Numminen: - Perkele!
Alla aplåderar och låten är slut.

Vi gjorde covers på Fan Fan Fan, bland annat:
"Fast jag inte ätit på så länge
tänker jag på mat ibland
Islam, Islam, Islam, jag äter inget på dan - för det är ramadan!"

Rebecca försöker lösa ett korsord
Rebecca: - Dildo eller Lego?
Mickis: - Dildo! Eller vadå? Skulle man välja?
Rebecca: - Nä, jag löser ett korsord?

Johanna: - Linda fick tydligen urinvägsinfektion
Rebecca: - Jag har fan också urinvägsinflation..vafan yrar jag nu?

Henning: - Din mamma kan va ful.
Hennings syrra: - DIN mamma kan va ful!

Tobie: - Vi ska inte ta och gå bort till mitt tält. Bara du och jag?

Johanna: - haha nja

-lite senare-

Tobie: - men du, ska vi inte ta och gå till mitt tält nu då?

-lite senare-

tobie: - men kom igen det är ju festival

Johanna: - haha men.. haha.. nej

Tobie: - jo men komigen nu då

Johanna: - alltsåå.. jag har mens

Tobie - nej du ljuger

Johanna: haha nej. varför tror du att jag hade med mig väskan när jag gick på toa?

Tobie: så du menar alltså att du bara playat mig hela tiden

Johanna: hehe alltsåå... typ?

Tobie: men vafan

Johanna: men gå och knulla rebecca istället då

-Tobie går och drar med sig Rebecca-

Rebecca: - Vad vill du? vart ska vi?
Tobie: - Men hon hade ju mens ju!
Rebecca: *låtsas vara oförstående* - Vaaaa? näääe? Hade hoon? Vilken otuur!
Tobie: - Men kom med till mitt tält du nu då!
Rebecca: - Haha, äru stöd eller?
Tobie: - Men komigen, de tär festival! Jag har slagit vad med mina kompisar om vem som får flest ligg!
Rebecca: - Hahaha, jahaaja. Vad speciell jag känner mig. Kan inte jag bara säga till dina polare att vi gjort det då?
Tobie: - men det är ju inte samma sak ju!
* Rebecca ser Emelie stå vid vägkanten*
Rebecca: *Överlycklig* - Emeliiiiiie!
*Rebecca ger emelie en kram och viskar åt henne:*
Rebecca: - Låtsas som om du är JÄTTELEDSEN.
Emelie: - Asså Rebecca, vi måste prata om en sak. *snyftar*
Rebecca: - Men gumman! Asså Tobie, jag måste gå. Emelies pojkvän har gjort slut med henne och hon är skitdeppig. Jag är JÄTTE ledsen, men jag kan inte följa med dig.
Tobie: - Aha.. näe vad synd. Amen jag fattar. Klart du måste trösta henne. Det är lugnt
*Emelie och Rebecca går därifrån och ger varandra en high-five*


Johanna har gått och lagt sig men har inte somnat och hör folk utanför tältet.
Jocke: - Men gå in till henne då! Gå in då!
Ola: - Nääe, ska jag?
Jocke: - Ja! Gå in då!
Ola: - nääe, men elelr..nää, det kan jag väl inte?
Johanna halvt sovande suckar för sig själv.

Rebecca: - Du, Johanna har sagt att hon ska va med Björn ikväll.
Bessan: - JAA! Fan vad bra! Gud vad glad jag blir!!
Rebecca: - Haha, varför blir DU glad?


Fler kmr väl sen.




Kommentarer
Frida

HAHAHA fan vad bra xD lol

2008-07-09 - 18:05:12 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback