Han som blir dömd blir aldrig han som felat

Har kännt mig sliten och sjuk hela dan. Har hostat som nån jäkla tant med influensa. Vill nästan hosta upp mina lungor så strupen far med och fastnar som något klet på väggen. Fats då måste jag i och för sig städa efter mig också. Vart på Aggregat och sytt idag. Fats jag sydde inte så mycket. Ritade mest katalogskisser över kollektionen. Kom ghem vid halv tio och var verkligen vrålhungrig. Maten såg dock inte särskilt inbjudande ut så det fick bli amerikalåda istället. Fick ett plötsligt sug efter bostongurka också, vilket är grymt ovanligt. Så det var vad det fick bli, gammal amerikalåda med bostongurka.
 
Slog mig just att jag har nationella i matte imorgon. Jippie. Trodde det var på torsdag. Crap också. Men vafan, jag överlever med VG i matte. Kommer ju endå inte få 2,0 i högskolepoäng så skitsamma. Bob Marley muntar endå upp mig. Don't worry about a thing, 'couse every little thing gonna be alright.

René Descartes får stå för gårdagens ståndpunkt: Cogito, ergo sum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback