I should know who I am by now

Igår skulle jag åkt å shoppa med Kroll, men eftersom det inte gick att få kontakt med fröken for jag in själv. Men innan dess var jag ute med älsklings-Stina i en timme, vilket var underbaaart. Hursomhelst..Köpte mig en klänning. Yei. Am I suprised sa Frida. Sen mötte jag upp Lovisa och vi väntade sedan på Frida och Elin. Vi skulle ordna överraskningsmiddag för My. Ögonbindel på och det hon trodde skulle bli filmkväll hos mig blev bjudning på resturang. Vapiano på Sturegatan var tanken från början, men icke sa Nicke och vi hamnade på Forno Romano på odengatan istället. Supermysig och jättetrevlig kväll blev det i alla fall! Efteråt hängde vi en stund på Odenplan tills Lovisa for hem. Sedan droppade Elin och Frida också av och det var bara jag och My kvar. Vi tänkte fika på Café 60 och bokade till och med bord, men vi orkade inte vänta så vi for hem så småningom istället, runt midnatt eller så. 

Idag har jag: Sovit för länge. Slötittat på tv utan anledning. Ätit frukost. Grattat pappa på fars dag. Tänkt å gratta morfar på fars dag. Slötittat ännu mer på tv utan anledning. Skissat i skissboken(!). Stirrat upp i taket. Funderat ca 167239 gånger om jag borde plugga istället. Hälsat på Stina. Hälsat på Scrollan. Slötittat på tv utan att ta in någon som helst information.

Nu tänkte jag i alla fall skala potatis. Och sen ska jag ringa morfar.



Kommentarer
Myspy

sv: ja. altså så strört många foton. tänk sen å sätta ihop allt.

å tack för igår <3

2008-11-09 - 20:47:26 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback