If your answer is no, could I change your mind?

Gårkvällen var bra. Somnade vid fyra. vaknade vid åtta. Åkte hem. Somnade vid nio och vaknade åter igen vid tolv. Haha, vi är bara för bra du och jag, My. :)

Idag har jag skrivit på mitt föredrag till konsthistorian imorgon coh så tänkte jag att jag skulle plugga matte. men dit har jag inte kommit än. Lyssnat på Killers och Wombats.

Plötsligt händer det

Tobaksaffär i Hulta, Borås

Två A-lagare sitter utanför på en bänk och konverserar med varsin trisslott i handen.
Alkis 1: JAG HAR VUNNIT!
Alkis 2 rycker åt sig lotten och studerar den noggrant.
Alkis 2: Ja tamefan, du har vunnit!!
Alkis 1 börjar vingla in mot affären.
Alkis 1 (överlyckligt): JAG HAR VUNNIT!
Han kommer in i butiken och plockar ut sina 25 kr..




Kiss V av Roy Lichtenstein



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback