Im so fucking happy I could shit rainbows

Jag ska åka till Sodus och hälsa på min kära lilla vän. Oavsätt vad min ekonomi tillåter eller inte. Oavsätt vad min mamma finner inrikesresor i USA roliga eller inte. Oavsätt om jag just började fundera på om oavsätt stavas med e eller inte.

Fars dag har varit prodktiv mina vänner, dagen fortsatte ungefär som dagens första inlägg beskriver, men jag lyckades faktikst baka en äcklig kaka också. Desutom har jag lämnat lägenheten i en kvart när jag gick på en kort prommenad med hundarna.



Jag har också kunnat konstatera att pappa var en tönt som tuffade till sig något efter högstadiet och att mamma var coolare än vad hon då trodde, speciellt nu när hon ser tillbaka. Irene var coolast i hela Jakobsberg med tidiga 80-talsfrillor och bergssprängare och allt vad det var. Det här är släktforskning på mitt vis.

Förresten måste jag förlåta er som läser min blogg, och speciellt ni som bloggar själva, att ni inte är med bland mina länkar. Jag läser många bloggar utöver de som är listade. Faktiskt. Det är nog många som inte ens vet om att de har mig som läsare, så bli inte ledsna. Jag är bara för lat för att uppdatera skiten. Men utöver de länkade bloggarna läser jag cirkus 6-7 bloggar till. Att jag har ett liv vet vi ju redan att jag inte har, så det behöver vi nog inte ens fundera över. Så ja, jag har tid att läsa folks bloggar. Speciellt på söndagar då jag vaknar sådär vid ett, halv två. Att jag heller inte kommenterar i era bloggar beror nog också på att jag alltid vill försöka skriva något humoristiskt men då jag insett att jag inte är speciellt rolig så låter jag alltså bli. Men, bli inte ledsna, den där oidentifierbara läsaren på er statistik might just be me.

Nu ska jag sluta och kanske slötittat ännu mer på tv utan någon vidare anledning eller engagemang.

xoxo Rebecca Berecca HuvaN Louise Lind



Kommentarer
Mongoliodjaevel

hahaha det dar ar typ den baste bilden EVER! Jag doer varje gang jag ser den. Btw sa tankte jag vara lite diskret och inte skriva mitt namn, men sen kom jag pa att hela grejen med att inte ha alla bokstaver kinda ruined it for me. hehe. PUSS SOETNOS

2008-11-25 - 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback