Cause since we've met we've had this great connection

Jag bör egentligen skriva på min sonnet nu. Och läsa i AtSs, kanske plugga lite svenska. Men jag vet inte riktigt om jag orkar. Sonneten är nog förstprioriterad. Fick fina peace-klistermärken i ett brev av Johanna idag. Jag blev lite rörd. Haha. så jag var tvungen att be pappa om en kram. Vi är så känsliga du och jag, Johanna. Puss puss.

Förresten, var bara tvungen att påpeka: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3557626.ab

Dagens tabbe:

Jag skriver på msn och facebook och plötsligt slår det mig. 

"vänta lite..jag höll på med något viktigt"

 *klickar upp wordfilen*

"Nää, inte engelskadeadlinen"

*klickar upp skol-mailen*

"Nää, inte svenska läxan"

*klickar upp Itunes*

"Justfan, höll ju på å göra en ny spelningslista!"
Jag känner hur jackass-förklaringen smyger sig på.


xoxo Rebecca Berecca Huvan Louise Lind




Kommentarer
Myspy

hahahah! BRA huvan! xD

2008-10-21 - 09:35:40 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback