Don't you know that it's insane

Kul, riktigt kul. Jag hade matteprov i morse vilket gick bättre än förväntan. Därefter har jag inte haft någon lektion. Nu är engelskan  dessutom inställd och jag har alltså ingen lektion på hela dagen. Endå sitter jag här. Men jag har varit otroligt duktig och använt tiden till att skriva klart alla arbeten som ska in och är alltså klar med Svenska stiren, Historia uppgiften samt dikterna till engelskan. Nu tänkte jag vara ännu duktigare och åka hem och läsa kltrSvenska boken tills imorgon och dessutom läsa läxan till Samhällskunskapen. Stressveckans jobbigaste dag är avklarad och var otroligt mycket slappare än vad jag trodde.

Funderar också på att köpa tyg och sy mig en 20-tals inspirerad klänning. Något jag fick för mig på historian i fredags. Haha.  Bara sådär btw måste jag ju understyka att jag fick tillbaka mitt första tyskaprov igår. Jag är extremt nöjd.

Dåliga ickestudiemotiverade jag har visat min motsats.

It started out with a kiss
How did it end up like this
It was only a kiss, it was only a kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback