Jag vet ett berg dit jag brukade gå

Idag hade vi studiedag efter tolv, och eftersom jag inte hade prov i morse började jag 10:40. Hade alltså en lektion. Käkade lunch med My och Lovisa å sen for jag och My till stureplan och Espresso house. Det var helt hysteriskt roligt! Anledninqen till detta behöver jag inte avslöja. Vi pratade i alla fall om djupa saker samt om störande objekt och fenomen. Senare for vi in mot centralen och Drottninggatan där vi kollade skor å kläder. My var tvungen å kila men Frida kom in till stan. Måste bara understryka att det var en otroligt härlig eftermiddag med dig, My! Otroligt länge sedan vi umgicks som på riktigt. Tack, sötnos!

Frida kom som sagt å vi satt mest å småpratade samt provade en massa kläder. Jag köpte en jättefin småblommig klänning i underbart material. Pappa payar. :D Vid kvart i fem for vi hem å nu täntke jag skriva min sonnet! (Jag har kommit igång nu i alla fall, yay!)

- ....amen inte som vi.
- Alltså grejen är den att vi tror att vi är så jävla coola!
- Jag vet! Men vi är ju det! HaHAaha
- Jag veeet! HahahHAha





Kommentarer
Myspy

HAHAhahaHAhananfboqwf-nscvkf



höhö.

2008-10-22 - 21:55:56 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback