Therefore you are my life's big disgrace

Idag hade jag tänkt att skriva något seriöst, meningsfullt och djupt men jag känner mig inte som nånting av det och därför blir det här bara en kladd om ingenting. Har haft sjuklig huvudvärk idag i alla fall. Börjar helt ärligt fundera på om ett gäng pysslinar bildat ett hardcoreband och skaffat replokal inuti mitt huvud. Jag tror de satsar på en överdrivet stark bas och många trumsolon. 

Jag har förresten skrivit kalrt alla engelskadikter som jag sket i att göra tidigare. Det var deadline till urkund ikväll så jag var så illa tvungen. Den sista dikten jag skrev är dock den jag är mest nöjd med. Jag har döpt den efter Malins f.d katt Hulda. Mina andra dikter som är otroligt mer seriösa och djupa är inte speciellt spännande. Vi har ju alla läst dikter med temat tro, hopp och kärlek osv osv. Fick även god respons av My på Huldadikten och utifrån det kan vi dra slutsatsen att jag är ett poetiskt geni. Eller inteee. Jag tänkte att jag skulle publicera dikten på bloggen, men jag gör det efter att den har gått igenom urkund. Annars får hela dikten en träff på min blogg. Och det är ju inte så bra.

I övrigt har jag inte gjort ngt annat än å prommenera till pappa och hämtat mina grerjer. Imorgon blir det helg och sen är det höstlov och då blir det Tyskland så det smäller om det...typ...eller nåt dylikt.



Kommentarer
Jesus

itt får du ha hövvärtchin itt :( slut me tådde.

2008-10-24 - 18:36:45
Huv

Förlåt :(

2008-10-24 - 19:26:54 LÄNK: http://huvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback