Caught me by surprise

Montag. Vaknade av att Scrollan låg på min rygg. Jag trodde inte att jag sov på mage. Jag brukar alltid sova på rygg. Och Scrollan brukar sova på min mage. I alla fall. Det var lite obekvämt. Så jag gick upp. Scrollan låg kvar en stund. Sen förstod hon att jag skulle göra frukost och då satt både Stina och Scrollan och glodde ut mig medan jag åt. I övigt har jag bara myst med hundarna, lyssnat på The Killers och Vampire Weekend, träffat Frida en sväng, myst mer med hundarna, kollat på That 70s Show, fått CSN-kortet, kollat studentrabatter, bestämt mig för att utnyttja studentrabatt på CDON när jag kommer hem från Berlin, nappat på ett erbjudande om framkallning av 100 bilder gratis, myst med hundarna, tänkt ut födelsedagspresenter till födelsedagsbarn 31 oktober-12 November (varför fyller alla år för?!), och så vidare.....

Sen har jag kollat på lite tröjor jag inte har råd med.


   
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback