Well you're art, you fell into this part

Vaknade tidigare än vad jag egentligen velat eftersom Rickard och fotbollslaget från Närpes är i Sthlm idag, just like last year. Sov inte så bra inatt faktiskt. Gick jättetrögt att somna. Kan bero på att jag sov med inbakade flätor, vilket jag hatar då det gör så förbaskat ont. Hade inte sovt många minuter då Frida ringde vid kvart över tre och sen så fylleringde Rickard vid fem. Haha. Satt mest och skrattade åt alltihopa.

Vaknade ganska så sliten och trött. De skulle till Solna Centrum, vilket var skönt eftersom det bara är en kvart med bussen hemifrån mig. Det var ganska komiskt egentligen. Alla var superbakis och rätt så jävla slitna. Gick i slowmotion med halvt tomma blickar. Ganska så borta med andra ord. Småskrattade mest hela tiden. Men det var trevligt. Inte så mycket att skriva egentligen mer än att det var kul. Haha. Får se om vi hinner ses nå mer idag. Tänkte att jag skulle plugga lite och så. Kanske träffar nån pys å gr ut och fotar. Var ett tag sen jag använde Elias a.k.a Canon EOS ordentligt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback