Nu sitter jag och fryser på en regning perrong

Är nästan frisk. Min hals är fortfarande större än normalt men jag kan numera svälja annat än drycker. Vilket betyder att min korta anorexiaperiod är över. Fantastiskt. Skola imorgon. Yay? fast hellre plugget än å sitta och ruttna här hemma. Det har varit en lååååång och utragen helg. Ser fram emot nästkommande.

Den riktiga hösten närmar sig. För varje minut som går. Jag laddar upp med att rota fram koftor och halsdukar och så har jag börjat med en stickning. Precious. Allt som fattas ä någon att mysa med tilsammans med ett glas varm O'boy sittandes inne på ett mysigt café med regnet utanför. Härligt härligt. Jag bunkrar upp med shoppinglista för höstbehoven som gör pricken över iet. Underbart underbart.

Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger,
dom ljuger för vi finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback