I'll be watching you

För bara en timme inträffade en mycket märklig händelse. Jag och Frida befann oss i Stockholm City. På väg hem via Sergels torg, även känt som plattan, för att vara lite mer specifika. I rulltrappan på väg ner mot plattan blir vi stoppade av en kille. redan där var det ganska mysko eftersom han hejdade oss ganska så plötsligt. När han senare frågade oss om vi hade vetskap om vart eriksdalshallen låg verkade han dock ganska normal. Vi kunde däremot inte svara på den frågan men han tackade så mycket för hjälpen endå. Inget konstigt än så länge. Mne precis när jag var inställd på att gå kom ännu en fråga. Han hade tydligen lagt märke till oss. Och visst ni att jag har väldigt centrerade ögon? jag är tydligen väldigt visuell. Jahaja. Där ser man. Behöver en främling tala om det för mig? Och vadi helvete är centrerade ögon? (What makes the bear then you might think..) Hur som helst. det fortsatte med analysering. Frida är en väldigt snäll tjej, och jag är en bad girl. Det syns i ens ansiktsyttryck. Jaha, jaså. nic to know liksom. Mne jag är en liten snäll fjäil innerst inne, fastän jag har en hård yta. Och Frida är mer aggresiv än man kan tro. Visste ni det? Han var ju inte direkt otrevlig, men jag och Frida var endå i chocktillstånd. vem i helvete går och börjar analysera folk på gatan?! Jag bara kollade efter nån dold kamera någonstans. Liksom what the fuck. Men icke då. Han var tammefan stenseriös. Och inte nog med det, han ville ha Fridas nummer innan han skulle kila iväg. Vi bara alltså ursäkta, men vad i helvete var det där? Månadens hitills mest mysko händelse med anrdra ord. Och ja, jag vet att det bara är den andra sptember, men vafan, jag bor i Stockholm, en stad där tammefan allt kan hända. Jag skulle gärna spinna vidare på det här inlägget, men mamma håller på att äta upp min ben&Jerrys glass. Det får inte ske!



Kommentarer
Frida

Fett läskigt. Uhuhuhu. Varför?!?!?

2008-09-02 - 20:48:40 LÄNK: http://fridan.bloggspace.se
karnemalin

men vafan :o sjuk gåbb! haha lilla fjärilen ;p

ja å vill ha ben&jerrys glass, men acknej det kan man inte finna i vår väldans stora stad närpes.

i miss you! :(

2008-09-04 - 18:26:40
Mathzi

HAHAH! Fan vilken häärlig typ :D

Askul å analysera folk sådära, men som du säger..

vem fan går fram å berättar det oxå?! xD

2008-09-04 - 21:35:19
Lina

Skum kille!

2008-09-04 - 21:39:32 LÄNK: http://liinahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback