På trendspaning i rian

De senaste två dagarna har jag ockuperat mormors gigantiska gummistövlar. Såg nog ganska kate-moss-på-festival aktigt ut när jag knallade mellan stugan och mormor i kort kjol, tunna strumbyxor, en lös topp och en slarvigt hängade tjocktröja. Och så de där gummistövlarna till då. Men med solen i ryggen och vinden i håret var det ganska mysigt att kleta runt i leran och geggpölar.  Lördagen bjöd på tjejkväll med Bylundons badtunna inkluderat. Dagen bjöd på take away frukost á la äggmacka med kalles kaviar. Random bilfärd med mamma och mormor och så deade jag i soffan framför tv:n halva dagen uppe hos mormor innan det bara v på ytterligare en random bilfärd med Simon, Malin, Janna, Nicklas och Anna-Maria.

Scrollan har blivit badad och fint nyklippt idag och ser ut som en liten fluffboll. Hur som helst så smyger sig John Blund på så jag tänkte krypa ner i sängen bredvid min mor då jag ännu inte orkat bädda min egen säng.


Geggiga gummistölar is the shiat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback