29.12.09 Fucking Närpes

Låg vaken ganska länge igår kväll och planerade ett väldigt långt och ilsket blogginlägg, men jag orkar som inte ösa ur mig nu i alla fall. Tänkte bara beklaga lite grann om hur tråkiga alla har blivit på senare. Inte bara i närpes då utan även i sthlm. Herregud, man är bara ung en gång så är det inte nu man ska leva rövare? Vi är fan i mig 18 år, det är ju den här åldern man längtat till men inte fan är det nån som vill leva ut det när man väl nått myndighetsstrecket. Folk beklagar över att det är dyrt att gå på krogen och att man hellre sitter hemma i så fall. och nog är det dyrt att gå på krogen 24/7, men vad hände med de gamla hederliga hemmafesterna? framförallt: vad hände med det gamla hederliga partysuget?! Eller bara samla gänget och umgås om inte annat? Nä fan. Hur kul är det sen när man, citat, "inser att man är närmare pensionen än studenten". Hur värt var det då att man satt hemma och glodde? Förbanne.

BE TE DUBBELVE så är jag lite småkär i snön på träden. Och tur var det nog att jag fick bok numero oche av Marcus i julklapp. Då kan man ju umgås med Sookie Stackhouse och Eric Northman när alla andra sitter och möglar. Och lite ser jag nog fram emot pulkåkning och after pulk senare ikväll.

Klart slut hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback