Sodus, NY Mandag 12:15 PM

Vi har inte gjort sa overdrivet mycket sen jag sist skrev. Man ar i princip fast om man inte har bil. Vi for och shoppade med Haley en dag men jag fick mig inte sa mycket med hem. Lite nagellack och en jattesot tygkasse. Jag och Johanna har kollat pa nastintill alla svenska ungdomsfilmer. Fucking Amal (saklart!),  Fjorton Suger, Tjenare Kungen, Hip hip Hora, Froken Sverige och Linas Kvallsbok. Finns det nagra fler sa sag, for jag kommer inte pa sa manga fler. Smala Sussie har vi sett ocksa och Babylonsjukan ligger pa listan.

Vi var pa ett luffigt amerikanskt party med roda plastmuggar (som i alla highschool filmer, ni vet). Men det var inget party att direkt hurra over. Kakat pa Subway tva ganger och pa Wendy's. Vi har vart pa bio och sag The Uninvited. Ganska creapy nog. Slutade inte som jag trodde vilket gjorde den nagot varre.

Vi kollade ocksa pa Oscarsgalan igarkvall. Heath Ledger vann en Oscar och jag och Johanna satt och grat. Varre blev det nar de filmade pa publiken och man fick se alla kandisar, daribland Brad Pitt med helt tarfyllda ogon. Pa tal om Brad sa vann The curious life of Benjamin Buttom tre oscars. Det tyckte jag var mysigt.

Snoat som satan har det ocksa gjort de senaste dagarna. Det ar sakert minst 20 cm djupt. Det var snostorm inatt, for vinden vinade i fonstret. Vaknade klockan fem i natt av en javla plogbil som kom dundrande utanfor fonstret. Johanna ar i skolan idag men lar val vara hemma om tva och en halv timme. Har kikat lite Svenska Dialektmysterier idag med hunden i knat.

Pa tisdag eller torsdag ska vi aka till Niagarafallen. :)

xoxo HuvaN i mojligheternas land


  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback