Sodus, NY Torsdag 10:09 PM

Vet inte riktigt vad vi gjort sedan sist. For pa ett aventyr med Dylan en kvall och sa var jag i Sodus High Scool igar. Den upplevelsen maste jag nog vidareutveckla i ett annat inlagg, nar jag har lite for mcyket fritid och de tre sista sota svenska bokstaverna sa att jag kan uttrycka mig ordentligt. Men det kan ungefar beskrivas som ett konsentrationslager. Man far inte ens lamna SKOLBYGGNADEN under dagen. Har du haltimme maste du vara i uppehallsrummet eller i biblioteket. I uppehallsrummet finns det larare som tar narvaro och i bibloteket maste du skriva upp dig pa en lista, vilken tid du kom och vilken tid du gick. Biblotikarien kommer och ser till sa att du laser eller pluggar. Alla maste veta var du ar, hela tiden. For ovrigt ar lektionerna softa eftersom alla ar korkade och ligger ungefar pa sjundeklassniva. Sager man nanting smart under en lektion far man en penna som beloning.

Bra exempel:
Under Media Studdies sa hade lararen skrivit upp orden Fears och Hopes pa tavlan. Det var meningen att man skulle diskutera hur olika mediatyper formedlar vissa kanslor. Och sa sa en tjej att "Hopes and fears, are they the opposite to each other?" och hon blev belonad med en penna. Jag menar NAHE? AR DET SANT?!..........

Och sa vidare. Dessutom sa under Haleys lektion i typ..engelsk litteratur(?) fanns det en planch med Shakespeare pa vaggen. Och det var en amerikansk flagga i bakgrunden. Jag menar..wtf.

I alla fall, vi ska ta hela historien sen. Med skolmaten och all skit. och de korkade amerikanarna saklart. Och deras mongoloida skolsystem.

Efter skolan for vi hem till Haley och sen akte vi med Jes och Haley till Epic Newark. Kakade senare Chinese Buffet och for sedan till CVS och fick oss lite sminkprodukter.

Idag akte vid med Nancys son och hans flickvan till Niagarafallen. Det var ganska haftigt nog men vi ville bra garna till Kanadensiska sidan, det lar vara mycket coolare dar. Kandes sjukt att kunna blicka over till Kanada, kandes som om det var en armlangds avstand.

At pa Hard Rock Cafe (som hade Johnny Ramoens converse pa vaggen vilket gjorde mig till en klaaad hest). Pa hemvagen akte vi forbi Buffalo och shoppade i en magastor galleria. Forever 21 och Urban Outfitters. Fick mig tva klanningar, tre orhangen, tva par skor och ett armband. Klaas Hest. Och sa Chailatte pa Starbucks. Hittade The Who skorna men var inte dne modell jag helst ville ha + att de inte fanns i min storlek, sa det var synd.

Vi har ocksa lart Pete att saga Bajs, prutt och Pipsvangen.

xoxo HuvaN i Amerikat

 

 Inte min bild dock, de kommer senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback