"Aja baja! Vet du vad det här gör med kroppen?"

Varje gång jag tar ett glas oboy så har jag en syn framför mig, och det är att denna kvinna ska klampa in i mitt hem:



Hon kommer klampa in i mitt hem, ställa upp min veckomåltid på ett bord, varav halva bordet består utav lattestora glas fyllda med just O'boy. Och det skrämmer mig. Och jag tänker på det varje gång min stackars bror måste kila till Ica och handla två paket mjölk för tredje gången på en vecka. Och varje gång en O'boypåse tar slut och jag måste öppna en ny. Varje gång pulvret beblandar sig med mjölken och bildar en vit sockring dryck. För varje glas O'boy så spökar Anna Skipper i mitt huvud. Och det är inte okej. Ett grovt tecken på överkonsumering. mne nu blev jag så sugen på o'boy att jag måste ta mig ett glas. Sen går jag ut med hundarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback