Bakom mig så luktar släckta bränder

For till danderyd och lekte med Ruffsi. Det var trevligt. I övrigt har det inte hänt så mkt sen förra inlägget. -.-
Jag hade förresten byxor på mig i fredags. Vilket inte inträffat på ett halvår ungefär. Dessutom hade jag rakt hår idag. Vilket inte hänt på...några månader sådär. Det är väl ungefär det mest spännande som hänt den här helgen. -.-



Två fyllon sitter längst bak i bussen. Fyllo 1 mumlar något.
Fyllo 2 (tar fram en öl): Här.
Fyllo 1 (börjar snyfta och säger): Tack, du vet verkligen hur man berör en människa



Kommentarer
hanne

du har alltsa gatt utan byxor ett halvar?

2009-01-26 - 17:54:01
Huvan

Jag har haft klänning på mig varje dag? -.-

2009-01-26 - 21:39:08
MYSPYYYYYAAA

men lol på fyllona. fick lite sådär.. flashback till frmatiden.. lr va man ska kalla d.. vi sitter där, jävligt misslyckade båda två

2009-01-27 - 21:37:42 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback