Blogginlägg #1 år 2009

Tänkte att jag bara kunde göra en snabb bloggning för att berätta att jag lever. Orkar knappast skriva nånting om nyårsafton utom att det var riktigt bra, väldigt konstigt, bjöd på en del överraskningar. På tolvslaget stod jag och Malin  och städade. (Y) Klockan halv sju år 2009 ligger vi änmtligen i sängen och försökte sova.

Allt annat får bli utelämnat tills vidare.

Och nu är det så här att jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE få prata med älskade älskade My i phone för det finns en del saker som jag bara måste berätta. Blablabla, och så vidare.

Nu ska jag och Malin kolla på film. PUSS PUSS PÅ ER



Kommentarer
Myspy

men varför i allsin dar ringer du inte då??

d va väl du som ringde inatt? för ja försökte ringa tillbaka, men d funkade inte :S

PUSS<3

2009-01-01 - 16:02:02 LÄNK: http://mypieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback