Var det du som höll för hårt eller är det jag som är för svag?

Jag har verkligen knarkat sönder Kent de senaste dagarna. Men det känns ganska skönt faktiskt. Med tanke på otroliga mängden låtar som producerats blir det liksom inte direkt tjatigt. Än i alla fall. Just nu mår jag bara väldigt väldigt bra i alla fall. Speciellt av de gamla låtarna som ajg inte lyssnat på väldigt väldigt länge. Och du är som jag när du dansar, Musik non stop till slut.

Bara sådär btw så trallad ejag dessutom in på kents hemsida igår och laddade ner "På drift". (låten i nya Friends-reklamen). Jag kan ju säga så att Kents är ju någorlunda bättre än friendsreklamen, men det kan nog också grunda sig i att jag stör mig lite på den reklamen.

Idag ska jag förresten göra ännu en tårta. Barnkalastårta is the shit. Födelsedagar is the shit.




Kommentarer
hanne

kent är deprimerande emorerre

2009-01-25 - 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback