Dä ä bra

Uppdateringar är överskattade. Två veckor sen sist, tjoho!


Veckan som gått:
- Mamma åkte till småland och jag hade en mysig helg med gnällhunden. Solade på balkongen och såg 3 säsonger av sex and the city
- Skulle panikplugga hos Ruffsi på söndagen men strömmen gick i hela norra stan så det blev att springa runt med ficklampor och dricka saft istället.
- Panikpluggade på måndagen istället och lyckades få in arbetena i tid. Härligt härligt.
- Köpt Peace and Love biljett. Yeah!
- Hittade ett presentkort från Åhléns på marken som visade sig innehålla 201 kronor. Fick alltså en playsuit för 40 spänn. Härligt.


Igår tog bror studenten. Det var hur mysigt som hellst. Först var vi på skolan och käkade osv. Det var trevligt. sedan for vi hem där vi hade studentmottagning. Jag och pappa kikade förbi hos min tremänning(?) också. Jättelänge sedan jag såg honom, och hans syster också för den delen, så det var trevligt. Lite senare på kvällen var vi på middag, pappa, jag, mamma och Marcus. Det var jättemysigt! Vi har nog inte varit samlade hela familjen på det sättet på flera år. Mer sånt, tack. God mat och härlig sorbet som efterrätt.

Efter middagen for jag hem till Ruffsi som är jättesjuk och går på mediciner efter en visit på sjukhuset. Hade med mig filmer så vi kunde sitta och chilla framför. Blev en fransk skräckfilm med tveksam handling. Vi låg och skitsnackade ganska länge och hade ett långt och väldigt roligt telefonsamtal med en viss Nyköpingsbo innan vi slutligen bestämde oss för att försöka sova vid 4-tiden eller så.

Bra dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback