Perfekt och oslagbar, som jag

Och så skrev jag inte på några dagar igen. Men det är lite strunt samma, för jag orkar verkligen inte. Veckan har varit mysko och de resterande 3 dagarna har ungefär samma prognos. På söndag får jag besök från Finneland av tant Janna. Fats hon är bara 2 år äldre, men endå. Tant Janna. För vi ska åka å se Bobban på måndag. Det ska bli spejsat.

Förresten så var gårdagen den första dagen som kan kallas för en början på våren. Ingen snö, solen sken, fåglar kvittrar..och ja, det känns i luften helt enkelt. Men det blåser kallt och vårjackan (som är så fiin så fiin) hänger fortfarande på sin galge. Men endå, det är på gång. Och det haglade idag. Men endå, det är på gång. Jag firade även känslan med att lyssna på gamla Dashboard Confessional låtar. Det kändes fint och gav mig minnen anno 9:an. Fast nu när man två år senare fått lite emr perspektiv på livet betyder låtarna någonting annat och bättre. Fina kära nostalgiska DC.

Klart slut hej.


Nu ljög farbrorn för oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback