The spotlight is on

Helgen har varit speciell. For till Mörby och Ruffsruffs. Det var kul och lite halvgalet. Trots att musiksmak:metal hade övertaget så lyckades jag få med mig några att dansa till både håkan, killers, ceasars och miss li. Det tyckte jag var roligt. Var ett tag sedan jag fick dansa ordentligt. Min mor var vänlig nog och hämtade mig vid halv två på lördagen. Resten av den dagen gick åt att ligga i sängen och göra ingenting. Sms:ade lite med diverse personer men inget ledde till något. Tur det, för jag orkade nog inte så mycket heller. Blev nertvingad till ICA av mamma och köpte mjölk, juice, massor med choklad och en ben&jerry's.De blev uppätna ganska sabbt, av både min mor och mig.

Idag tänkte jag plugga matte men blev till att äta upp resten av chokladen, kika på Grease, beundra mina skor, skissa lite och torka bort mitt näsblod från handfatet. Järnbrist - javisst!


Muuums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback